V Humpolci se cestující veřejnost dočká nového autobusového nádraží

Koncern ICOM transport investuje velké prostředky do autobusových nádraží. Po rekonstrukci nádraží v Dačicích, Svitavách a Ústí nad Orlicí byla na řadě úprava administrativní budovy a výstavba nového autobusového nádraží v Humpolci. Do její celkové rekonstrukce vynaložil koncern ICOM transport 30 mil. Kč.

Napříč koncernem probíhá postupná přestavba a modernizace autobusových nádraží tak, aby po vzhledové i funkční stránce splňovala trendy 21. století. Součástí této rekonstrukce je unifikace podoby nádraží do jednotného designu. Ty pak budou pro cestující veřejnost přehledné a komfortní se sjednocenými designovými prvky.

Po rekonstrukci nádraží v Dačicích, Svitavách a Ústí nad Orlicí byla na řadě úprava administrativní budovy ICOM transport v Humpolci. K ní se v Okružní ulici přesune nově také autobusové nádraží z místa stávajícího. Záměrem koncernu bylo, aby se cestující v hale snadno zorientoval.

„Čekárny poskytují důstojné a bezpečné zázemí. Navíc umožní našim cestujícím používat informační panely a moderní technologie. Cestující tak získají všechny informace na jednom místě,“ vysvětlila Kateřina Kratochvílová, předsedkyně představenstva ICOM transport a.s.

V Humpolci díky investici ve výši 17 mil. Kč vzniklo jedno z nejmodernějších autobusových nádraží. Na své si přijdou veřejní cestující i řidiči. Pro první jmenované rekonstrukce zahrnuje halu s posezením, informační kiosek, sociální zázemí i prostor na občerstvení. Naopak řidiči se dočkali nových nocoven, odpočinkových místností a dispečeři naopak nových kanceláří i zasedací místnosti.

Nový terminál nabízí deset krytých nástupišť a dvě místa pro výstup cestujících. Technickou zajímavostí je skutečnost, že se v rámci veřejného osvětlení nových ploch terminálu budou veškeré LED svítilny ovládat fotobuňkami, monitorující pohyb cestujících v daných sektorech. Světla v daném sektoru se vždy rozsvítí na 100 % pokud fotobuňka zaznamená pohyb. Pokud se v prostoru nebude nikdo pohybovat, světla budou svítit na 40 %. Jde tak o jeden z mnoha ekologicky šetrných prvků.

Rozsáhlá rekonstrukce za 13 mil. Kč se týkala také přilehlé čerpací stanice. Ta se díky tomu rozšířila pro veřejnost o jeden tankovací ostrůvek a tím se zvýšila celková kapacita čerpací stanice na dvanáct tankovacích míst. Z toho je hned pět ve veřejné části. V kiosku čerpací stanice navíc nově vzniklo sociální zařízení pro invalidy, větší kancelář pro zaměstnance čerpací stanice, skladovací prostor a v neposlední řadě došlo k rozšíření prodejní plochy.

V Humpolci je tak nyní největší čerpací stanice koncernu, která je zároveň i největší ve svém okolí.

I přes velkou investici – 30 mil. Kč to není vše, co koncern ICOM transport chystá. Začátkem listopadu se dočkají cestující v Moravské Třebové otevření nového autobusového nádraží a zahájeny byly také práce na rekonstrukci autobusového nádraží v Lanškrouně.

Více o společnosti

Koncern ICOM transport a.s. se během 20 let stal jedním z největších dopravních firem v České republice. Hlavní strategií firmy je zajištění kvalitní dopravní obslužnosti jednotlivých krajů, především pak s využitím nejmodernějšího vozového parku značky Mercedes-Benz a Setra. Výrazné úspěchy společnost zaznamenává i ve vnitrostátní a mezinárodní kamionové dopravě. Dopravní uskupení ICOM transport a.s. provozuje 800 autobusů, 300 souprav nákladních vozidel a zaměstnává 1800 zaměstnanců. Dále disponuje autorizovaným servisem Mercedes-Benz, čerpacími stanicemi, službami měření emisí a myčkami vozidel.

Kontakt

icom logo

Adresa: Jiráskova 1424/78, JIHLAVA 

Telefon: +420 567 121 111

E-mail: info@icomtransport.cz

Nabídka práce

Z NAŠÍ NABÍDKY VYBÍRÁME:

  • ŘIDIČ KAMIONU
  • ŘIDIČ AUTOBUSU
  • AUTOMECHANIK
  • PŘIJÍMACÍ TECHNIK
  • DISPEČER

VÍCE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA >> 

JAK U NÁS PROBÍHÁ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ:

  • Z přijatých životopisů vybereme uchazeče, kteří nejlépe odpovídají našim požadavkům. Těmto uchazečům zavoláme a pozveme je do výběrového řízení. Ostatním pošleme email s informací, že jsme je do výběrového řízení nevybrali.
  • Výběrové řízení může mít 1 – 3 kola a probíhá formou individuálního pohovoru. Uchazeči se setkají s modelovými situacemi, osobnostními dotazníky, odbornými a jazykovými testy.
  • V závěru výběrového řízení účastníky informujeme o dalších krocích a o termínu, do kterého můžou očekávat naše vyjádření.
  • Při úspěchu ve výběrovém řízení dostane vybraný uchazeč konkrétní nabídku a po vzájemné dohodě následuje podpis pracovní smlouvy.