12 autobusů MB Intouro Euro VI pro linkový provoz ve Středočeském kraji

- ČSAD Slaný, člen skupiny ICOM, s podporou ROP Střední Čechy
investuje do technologie Euro 6
- První větší nákup linkových autobusů Euro 6 v ČR
Společnost ČSAD Slaný a.s., člen skupiny ICOM transport, nakoupila v březnu
2014 s podporou ROP Střední Čechy 12 bezbariérových linkových autobusů MB
Intouro splňujících emisní limity Euro VI. Kdo zná postoj vedení skupiny ICOM
transport k ekologickým aspektům dopravy, není překvapen, že jako první
v České republice investuje ve větším měřítku do technologie Euro 6 v linkových
autobusech.


inturo e6 web

Je to příběh o velkém podnikatelském úspěchu. Během posledních 10 let se stala
společnost ICOM transport a.s. jednou z nejmodernějších dopravních společností
v Evropě.

Při symbolickém předání vozů panem Dr. Thomasem Rohdem, jednatelem
společnosti EvoBus Bohemia, paní Kateřině Kratochvílové, předsedkyni
představenstva společnosti ICOM transport, zdůraznil Dr. Rohde paralely vývoje
společnosti ICOM transport a autobusu typu Intouro. „Srovnatelně razantní
příběh o úspěchu zažil také typ MB Intouro. Protože díky prodeji víc jak 6000
kusů během pouhých sedmi výrobních let se vyvinul tento typ v bestseller ve
výrobní řadě autobusů Mercedes-Benz“, řekl Dr. Rohde.

Středopodlažní autobus Intouro je speciálně zkonstruován pro meziměstský
linkový provoz, školní a podnikovou přepravu. Vozy Intouro jsou vyráběny v
moderním výrobním závodu Hosdere poblíž Istanbulu v turecké dceřinné
společnosti Daimler s názvem Mercedes-Benz Türk A.S. Mercedes-Benz Intouro
vychází z osvědčené řady meziměstských autobusů Mercedes-Benz. Jednou
z jeho nevýznačnějších vlastností je výborný poměr cena - výkon.

Bezbariérový a zohledňující životní prostředí
Nákup vozového parku Intouro byl subvencován pomocí programu ROP Střední
Čechy (regionální program NUTS II pro podporu regionu Střední Čechy). Cílem
programu pro podporu je posílení ekologických dopravců v regionu pro
minimalizaci negativních dopadů na životní prostředí, posílení dopravní
obslužnosti a také vytváření bezbariérového prostředí pro obyvatele regionu.
Vozy Intouro byly vybaveny dle tohoto programu. Aby mohlo vozidlo přepravovat
cestující s omezenou pohyblivostí, jsou vozidla Intouro vybavena u druhých dveří
integrovanou zvedací plošinou. Celý interiér vozidla je pak bezbariérový, bez
schodů ve střední uličce. Díky tomuto řešení bezbariérového přístupu bylo možno
umístit v interiéru 49+1 míst k sezení s komfortními rozestupy. Sedadla jsou
typu Inter Star Eco (ISE).

Hledisko životního prostředí splňuje Intouro díky hospodárným motorům s
emisemi Euro VI. Spotřeba paliva byla u Euro VI snížena o 5 % v porovnání s
typem Euro V. Výkonný motor BlueEfficiency Power OM 936 o výkonu 220 kW je
svislý řadový šestiválec se vstřikováním typu Common-Rail. Kompaktní motor o
objemu 7,7 l má největší točivý moment 1200 Nm při 2200 ot./min a
přesvědčuje svým spontánním nástupem a vysokou kultivovaností chodu.
Působivé je porovnání skutečných emisí autobusů Intouro Euro 6 s limity Euro 5,
které platily do 31.12.2013: Nová Intoura mají skutečné emise NOx o 90% nižší
a emise pevných čístic (sazí) dokonce o 95% nižší než požadovaly limity Euro 5!
Výrobce navíc prokázal, že dodané autobusy jsou schopny dodržet emisní limity
Euro 6 po dobu nejméně 7 let nebo 700.000 km.

O společnosti ICOM transport
Dopravní koncern ICOM transport byl založen v roce 1996 a je jednou z
nejmodernějších dopravních společností ve střední Evropě. Těžiště společnosti je
vnitrostátní a mezinárodní kamionová doprava a meziměstská autobusová
doprava. Do stěžejních aktivit patří kromě jiného také síť autorizovaných
servisních míst Mercedes-Benz a čerpací stanice. ICOM Transport zaměstnává
celkem 1800 osob a provozuje vozový park s 800 autobusy a 300 kamióny.
Průměrné stáří vozového parku autobusů činí cca. 3,7 let (průměr v zemi je 14
let). Od počátku spolupráce s Mercedes-Benz investovala společnost ICOM
Transport cca. 4,2 miliardy Kč (161 mil. EUR) do vlastního autobusového parku.
Minulý rok byla pořízena nová vozidla v hodnotě 470 milionů Kč (18 mil. EUR).

Nabídka práce

Z NAŠÍ NABÍDKY VYBÍRÁME:

  • ŘIDIČ KAMIONU
  • ŘIDIČ AUTOBUSU
  • AUTOMECHANIK
  • PŘIJÍMACÍ TECHNIK

VÍCE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA >> 

JAK U NÁS PROBÍHÁ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ:

  • Z přijatých životopisů vybereme uchazeče, kteří nejlépe odpovídají našim požadavkům. Těmto uchazečům zavoláme a pozveme je do výběrového řízení. Ostatním pošleme email s informací, že jsme je do výběrového řízení nevybrali.
  • Výběrové řízení může mít 1 – 3 kola a probíhá formou individuálního pohovoru. Uchazeči se setkají s modelovými situacemi, osobnostními dotazníky, odbornými a jazykovými testy.
  • V závěru výběrového řízení účastníky informujeme o dalších krocích a o termínu, do kterého můžou očekávat naše vyjádření.
  • Při úspěchu ve výběrovém řízení dostane vybraný uchazeč konkrétní nabídku a po vzájemné dohodě následuje podpis pracovní smlouvy.