Pardubicko se dočkalo moderních autobusů Setra S 415 LE business.

Lidé z Pardubického kraje se dočkali předčasného vánočního dárku. Dnes odpoledne, před pardubickým vlakovým nádražím, představil regionální dopravce ČSAD Ústí nad Orlicí široké veřejnosti tři zcela nové linkové autobusy Setra S 415 LE business. Ty jsou součástí velké dodávky 38 nových vozidel, kterými firma zmodernizuje svůj vozový park. Celkem 28 nízkopodlažních linkových autobusů třídy Multiclass - Setra S 415 LowEntry business a 10 standardních vozidel značky Mercedes-Benz Intouro obmění 21 % vozidel ze 180 členné autobusové flotily. ČSAD Ústí nad Orlicí získalo 20 % nových Seter ze 140 kusů, které koncern ICOM transport převzal od německého výrobce Daimler. Nové modely budou jezdit na 54 linkách v regionu.  

Radek Kuběnka, ředitel ČSAD Ústí nad Orlicí říká „cestující, kteří pojedou autobusy značky Setra S 415 LE business, ocení klimatizovaný prostor, komfortní sedačky a bezbariérový nástup a výstup. Tento model disponuje skládací rampou a zádržným systémem pro ukotvení invalidních vozíků,“ a zároveň dodává „kapacita autobusu je také vysoká. Jedno vozidlo je schopno přepravit až 75 pasažérů (45 míst k sezení a 30 míst k stání). Bezpečnost cestujících je mimo jiné zajištěna i zpevňujícími prvky v konstrukci s využitím vysokopevnostní oceli. Autobus splňuje požadavky předpisu ECE-R 66/02 na pevnost při překlopení.“

Technický popis autobus nové generace

Vozidla Setra S 415 LE business jsou vybavena řadovým šestiválcovým motorem Mercedes-Benz OM 936 s výkonem 220 kW (299 k) a dvojstrupňovým turbodmychadlem. Kompaktní a lehký motor se zdvihovým objemem 7,7 l s šestistupňovou převodovkou GO 190. 

Autobus Setra S 415 LE business disponuje moderními bezpečnostními systémy, jako jsou například antiblokovací systém (ABS), regulace prokluzu kol (ASR), elektronické regulace stability (ESP) a elektronický  brzdový systém (EBS). 

Ekologie

Důraz na ekologičnost a ekologický provoz byl jeden z hlavních kritérií, který byl požadován po německém výrobci. Vozidla značky Setra S 415 LE business tak splňují nejvyšší kritéria na emisní limity, mají EURO 6.   

Modernizace nejen vozového parku, ale i čekáren

Koncern ICOM transport, do kterého ČSAD Ústí nad Orlicí patří, si uvědomuje, že pro cestující jsou také velmi důležité čekárny. Je to prostor, od kterého pasažéři očekávají komfortní zázemí, bezpečnost, dostupnost cestovních informací a služby.

Dopravce plánuje v průběhu dvou let investovat finanční prostředky v řádech miliónů korun do modernizace a vybavení čekáren. Do roku 2016 by mělo být modernizováno autobusové nádraží ve Svitavách. Následovat budou čekárny v Moravské Třebové, Lanškrounu a Žamberku. Dopravce plánuje také sjednotit vzhled všech hal tak, aby cestující ihned věděl, kde co najde bez ohledu na to, ve kterém místě - autobusové čekárně - se nachází. 

Radek Kuběnka vysvětluje „chceme našim cestujícím nabídnout kulturní cestování. Obnova vozového parku je krok první, rekonstrukce čekáren pak krok druhý.  Nelze všechny investice provést v jeden okamžik. Pro stabilizaci a hospodaření společnosti je důležitý mladý vozový park. Krok první jsme úspěšně splnili, průměrné stáří vozového parku je 2,5 roku.“

Fotografie z prezentace před vlakovým nádražím v Pardubicích: 

20151124 140847 20151124 141003 HDR

20151124 140527 20151124 141916

20151124 153251 20151124 155106

20151124 144435 20151124 142724

20151124 145211 20151124 145321

20151124 150302 HDR 20151124 163726

20151124 151532 20151124 151522



Nabídka práce

Z NAŠÍ NABÍDKY VYBÍRÁME:

  • ŘIDIČ KAMIONU
  • ŘIDIČ AUTOBUSU
  • AUTOMECHANIK
  • PŘIJÍMACÍ TECHNIK
  • DISPEČER

VÍCE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA >> 

JAK U NÁS PROBÍHÁ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ:

  • Z přijatých životopisů vybereme uchazeče, kteří nejlépe odpovídají našim požadavkům. Těmto uchazečům zavoláme a pozveme je do výběrového řízení. Ostatním pošleme email s informací, že jsme je do výběrového řízení nevybrali.
  • Výběrové řízení může mít 1 – 3 kola a probíhá formou individuálního pohovoru. Uchazeči se setkají s modelovými situacemi, osobnostními dotazníky, odbornými a jazykovými testy.
  • V závěru výběrového řízení účastníky informujeme o dalších krocích a o termínu, do kterého můžou očekávat naše vyjádření.
  • Při úspěchu ve výběrovém řízení dostane vybraný uchazeč konkrétní nabídku a po vzájemné dohodě následuje podpis pracovní smlouvy.